Ezt az alkalmat egy jelentős mérföldkőnek tartja Batara Sianturi, a Citi Magyarország elnök-vezérigazgatója, hiszen megerősíti a folyamatos innováció iránti elkötelezettségüket, és lehetővé teszi számukra, hogy pénzügyi céljaikhoz és életstílusukhoz leginkább igazodó termékekkel szolgálhassák a gyorsan változó ügyféligényeket. A Citi volt az első hitelkártyát kibocsátó bank a magyar piacon 1998-ban, és azóta is vezeti az innovációs listát. Több olyan, máig egyedülálló szolgáltatást párosítottak a hitelkártyáikhoz, mint például a Könnyített Törlesztés, a Tele-Kölcsön és a Tele-Kölcsön Plusz, amelyek kedvezményes kamattal, illetve előzetesen jóváhagyott, könnyen és gyorsan hozzáférhető − akár további − hitelforrásokkal tudják támogatni őket pénzügyi céljaik elérésében.

Jon Wiggins, a magyarországi lakossági üzletág vezetője kiemelte: a Citi Life hitelkártyához kapcsolódó legutóbbi innováció az érintés nélküli Mobil kártya bevezetése volt tavaly októberben. Az ügyféligényeket követve alakították ki a Citi Life hűségprogramot is.

A multipartner hitelkártya lényege, hogy a kártya birtokosai a kártyahasználattal Citi Forintokat gyűjthetnek rajta, amit tetszés szerint használhatnak fel 1:1 értékben, tehát 1 Citi Forint 1 forintot ér. Az elmúlt 22 hónapban összegyűjtött összesen 647 millió forint értékű Citi Forintból a bank tájékoztatása szerint a legtöbb pénzt, 282 millió Citi Forintot élelmiszer-vásárlással szerezték meg az ügyfelek. Jelentős összeg, mintegy 100 millió Citi Forint származott az üzemanyagok vásárlása után járó kedvezményből, de a közüzemi számlák kifizetése is 35 millió Citi Forintot hozott a bankkártyabirtokosoknak. A legtöbbet összegyűjtő ügyfél 634 ezer Citi Forintot kapott vissza, míg az egyszeri legnagyobb visszatérítés 150 ezer Citi Forintot tett ki. A bank ügyfelei a Citi Forintokat a Citi Life Webshopban is felhasználják, volt, aki 150 ezer forint értékű iPad-et vett ott. Természetesen a Citi Forintok gyűjtésénél figyelembe kell venni, hogy a vásárlások után az élelmiszerüzletekben 3 százalékos, míg a tankolásnál 2 százalékos visszatérítést kapnak az ügyfelek, míg egyéb boltokban 1 százalék a visszatérítés mértéke. Ugyanakkor a bank 22 Citi Life-partnerének több mint 800 üzletében 2−15 százalékos kedvezménnyel lehet vásárolni a bankkártyával.