A "győztes csapaton ne változtass" elv szerint Fiedlert, Hantait, Reigl Juditot, a fiatal koreai származású művészét, Hur Kyung Ae-t és Havadtői Sámuel-műveket vitt ki a galéria, a legérdekesebb darab ezúttal Fiedler Ferenc 1959-es főműve, a külföldön jóval ismertebb magyar művész négy és félszer két és fél méteres vásznának ára 180 ezer euró.

Tavaly a BRAFA látogatói rekordot ért el, 46 ezren váltottak rá jegyet, idén ezt szeretnék túlszárnyalni. A kiállítók számát 125-ben korlátozták − hogy a vásár emberi léptékű maradjon −, ezen belül idén 16 galéria debütál, 11 pedig hosszabb-rövidebb távollét után tért vissza. A galériák 58 százaléka külföldi − ez az arány nagyjából megfelel az előző éveknek −, van köztük angol, amerikai, kanadai, német, holland, olasz, spanyol, portugál, svájci, monacói.

A BRAFA a sokszínűsége mellett a széles időhatárra a legbüszkébb: a régészeti emlékektől a kortárs művészetig minden időszak tárgyai megtalálhatóak ezen a vásáron. Hasonlóan változatos a műfaji kínálat a festményektől, ékszereken és könyveken át a naiv művészetig − utóbbinak Brüsszel az egyik műkereskedelmi központja. A vásár tíz éve költözött ki egy volt ipari negyedbe, amiért akkoriban támadták őket, de utólag jó döntésnek bizonyult: nemcsak nagy raktárterülethez jutottak, de 14 ezer négyzetméter kiállítóteret is használhatnak.