Négy napon át nyolc menetben rendezte meg tavaszi aukciósorozatát a berlini Grisebach-villa, május 29.−június 1. között. Az árverési időrendben haladva a fotográfiák között öt magyar tétel akadt, ezekből három kelt el. Meglepetésre visszamaradt Robert Capa: Nápoly 1943. október 2. című képének 1964-es ezüst zselatin levonata (1500−2500 euró) és André Kertész 1929-es párizsi Eisenstein-portréjának 1940 körüli kópiája (10−15 ezer euró). Elkelt viszont Éva Besnyő két képe, az 1931-es vintage Banánárus (1220 euró), illetve ugyanabból az évből a Kisfiú nagybőgővel későbbi másolata (3904 euró). Magasra, 15−20 ezer euróra becsülték Martin Munkácsy Brazília megfullad című 1932-es vintage fotóját a kávéhalomba süllyedt munkásokkal, amelyet végül 24 400 euróért vittek el.

Nagyot emelkedett Moholy-Nagy László Konstrukciók (1922/23) sorozatának egyik színes litó lapja: 6−8 ezer eurós becsértéke alsó határának több mint háromszorosát hozta 20 740 eurós leütéssel. A kortársak közül Lakner László 1986-os, Paul Celan feliratú olaj-vászon kompozíciója 3−4 ezer eurós elvárás után 3660-ért kelt el. Victor Vasarelytől visszamaradtak a százezer euró fölötti becslésekkel indított művek, a kortársak közé besorolt MYEZ II.-NB (1957/65) jelzésű fekete-fehér kontrasztos, 35−45 ezer euróra tartott munka viszont gazdára talált 43 920 euróért.

brazília megfullad Martin Munkácsy 1932-ben készült képéért 24 400 eurót adtak
Kép: Kapott_NEM_jelenik_meg_FE-n