A legmagasabb leütési árat az egyedi grafikai tételek között Márffy Ödön Sétány című akvarellje érte el: 120 ezerről indult, 180 ezernél állt meg érte a licit. Scheiber Hugó szén, pasztell technikájú szemüveges férfiportréja eredeti ára duplájáért 120 ezer forintért cserélt gazdát. Kiemelkedő tételek voltak még: Illés Árpád Figura című tojástemperával festett munkája, ennek ára 75 ezertől 90 ezerig emelkedett. Mednyánszky akvarellel színezett ceruzarajza a Parkrészlet házzal 95 ezer forintos alapárán ment el. Gedő Ilkától két mű is vol, egy pasztellkréta csendélet és egy ceruzarajz a művésznő édesanyjáról. Mindkettőre több licitáló is akadt, végül 130 ezer, illetve110 ezer forintokért keltek el. Kárpáti Tamás Szomorú ima című 2002-es akvarelljéért is nagy harc volt, ez tükröződik a csaknem háromszorosára nőtt árában, végül 85 ezerért vitték el. Volt egy Róth Miksa üvegfestmény terv 50 ezerért és Szántó Piroskától a sárospataki vár 1942-es datásálú pasztellképe 42 ezer forintért.
Nem keltek el Gerzson Pál akvarelljei, kedvező kikiáltási áruk ellenére sem, ahogy megmaradt a Csernus nemzedék egyik legjobbjának tartott Szabó Ákos,  Sakál című ceruzarajza is vagy Tóth Menyhért ceruzarajzai.
A sokszorosított grafika piaca nagyon hektikus, időnként fölszalad, aztán megtorpan. Most előfordult, ami néhány éve elképzelhetetlen volt: megmaradtak a Gross Arnold rézkarcai. A legfőbb gond az, hogy nincs új vevő, a törzsközönségnek pedig már szinte mindene megvan, amire vágyott.