Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az Adhat Vonalat tavaly októberben indította el a Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) , a Telekom, a Telenor, a Vodafone, és még az év vége előtt csatlakozott a kezdeményezéshez az Invitel. Az új − telefonra alapozott − adománygyűjtő rendszer a jelek szerint bevált: a 13 600-as hívószámon cégek és magánszemélyek adakoztak az általuk kiválasztott civil szervezetnek, az Adhat.hu honlapján feltüntetett alszámok tárcsázásával. Segítségével már az első hónapokban 20 millió forintnál is több adomány gyűlt össze az alapítványok számára, egy-egy telefonhívás segítségével. Az Őrzők Alapítvány és a Dévai Szent Ferenc Alapítvány különösen nagy sikereket könyvelhet el. Fontos eredménynek számít, hogy december 1-jétől 23 újabb nonprofit szervezet támogatható telefonhívással az Adhat Vonalon keresztül. Ezáltal immáron 64-re bővült a résztvevők köre. Az Adhat Vonal lényege, hogy a 13 600-as közös telefonszám tárcsázásával 250 Ft adományozható nonprofit szervezeteknek a hozzájuk kapcsolt mellék megadása után. A szolgáltatás használatára a civil szervezetek a NIOK Alapítványon keresztül pályázhatnak A résztvevők vállalták, hogy pontos információkat adnak eredményeikről, ezzel átláthatóvá és követhetővé válik munkájuk.