A vállalat története olyan, mint ami a nagy könyvben meg van írva. A 2008-as induláskor egy 60 négyzetméteres raktárból szolgálták ki a vásárlókat, és mindössze 2-3 ember látta el a webáruház összes feladatát, többek között a rendelések házhozszállítását is. Az ott kapott vásárlói visszajelzések alapján fogalmazódott meg a webáruház, ma is érvényben lévő missziója, az egyszerű, gyors és online vásárlás fogalma, amely mögött emberek állnak, akik bármikor választ adnak a vásárlók által feltett kérdésekre, legyen szó páraelszívó bekötésétől kezdve a hajformázó adta előnyökig.

2011-től az online piac erőteljes növekedése mutatkozott, amely a MarketWorld életében szemléletbeli változást követelt meg, mely végül a vásárlók számára versenyképesebb árat eredményezett. Ez a változás, a piac fejlődése és a vásárlók igényeinek maximális kiszolgálására való törekvés technikai és logisztikai fejlesztéseket igényelt, így immáron több száz négyzetméteres raktárból történik a vásárlók kiszolgálása, folyamatosan emelkedik a munkatársak száma, a vásárlók pedig ma már több mint tízezer termékből választhatnak.

A társaságot folyamatos árbevétel növekedés jellemezte, amely 2015-ben 1,5 milliárd, 2016-ra pedig már közelített 2 milliárd forint felé. A társaság nem áll meg a fejlődés útján, és tervei között szerepel, hogy az elkövetkezendő évben a technikai háttér fejlesztése mellett az online térből kilépve boltok nyitásával teszi termékeit könnyen elérhetővé a vásárlók számára. A 2017-es év is tartogat még meglepetéseket, egy azonban biztos, a növekedés ebben az évben sem fog megtorpanni.

A tényt, hogy a leadott rendelések mögött emberek vannak a vásárlók is érzékelik, nem véletlen, hogy az elmúlt években a webáruház számos alkalommal elnyerte az Ország Boltja Díjat, míg 2017-ben a top 10 internetes kereskedői közé választották.