Az okos megoldások által megtakarított költségek garantálják a CHERRISK lakásbiztosítások árelőnyét. A jövő a fogyasztói tudatosságra fókuszált online felületen történő biztosítás eladásé. A megoldással felszabaduló többletforrások átadhatók a vevőknek, így kedvezőbb áron juthatnak a biztosítási termékekhez.

A CHERRISK tapasztalatai szerint a "digitális világban" mind nagyobb rutinnal mozgó lakosság elvárja a gyors, egyszerű és olcsó megoldásokat. A tapasztalatok szerint, ha az ügyfelek megkapják a lehetőséget az önállóságra, kedvezőbb költségszerkezet mellett szívesen végzik el online a kárbejelentést, így nincs szükség szakértő bevonására, ami egyben az ügyfelek oldalán, ugyancsak kedvezőbb árként jelenik meg.

Az értékesítési modell rugalmassága különösen lényeges szempont a lakásbiztosításoknál, hiszen a fogyasztói szerkezet is alaposan megváltozott az elmúlt évtizedben. Az ügyfelek mind nagyobb része él bérelt ingatlanban, ezért nem feltétlenül szeret hosszútávon elköteleződni. Ráadásul a főbérlő jellemzően nem vállalja a felelősségbiztosítás költségeit, így egy esetlegesen okozott kárért a bérlő felel. A CHERRISK webes felületén kötött lakásbiztosítási termékben a felelősségbiztosítás is szerepel, így akkor sem kap komolyabb fejfájást az ügyfél, ha esetleg eláztatja a szomszédot, vagy lever a párkányról egy virágcserepet, ami az alatta parkoló autót összetöri.

A biztosító termékének megvásárlásával az ügyfél egy felelős közösség részévé is válik. Nem csak társadalmilag hasznos projektek támogatójává válik, hanem egy olyan tudatos közeg részévé, ahol kommentálhatják a cég jövőre vonatkozó terveit, így szerepet vállalnak a CHERRISK fejlesztési folyamatában.

Tudjon meg még többet a CHERRISK biztosításokról: cherrisk.com