Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A szakember szerint a 2000 után született generációnál a tartalomfogyasztásában a távközlési infrastruktúrától különváló Over-the-top (OTT) szolgáltatások - mind például a Netflix - veszik át a vezető szerepet, miközben az előfizetők fokozatosan mondják le kábel TV szolgáltatásukat.

Bár Magyarországon ez még gyerekcipőben jár, az Egyesült Államokban 2017 első negyedévétől a Netflix előfizetések száma meghaladja a kábel TV előfizetések számát.

Míg a filmek és sorozatok platformfüggetlen elérése OTT szolgáltatásokon keresztül - jellemzően online - biztosított, addig a hírek, élő sportesemények, rendezvények, show műsorok követése a hagyományos TV-n megszokott. (Új tévécsatorna indul - ezt a cikket olvasta már?)

Itthon a vegyes modell hódíthat: a széles tematikájú, jelentős nézettséggel bíró műsorokat tartalmazó ingyenes csatornakínálat és a tetszés szerint választott OTT szolgáltatás olyan kombinációt eredményez, amelyben a néző csak a kívánt tartalomért fizet.

A kép forrása: Pixabay.