Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A legtöbb ember hiába a Google indítja el a legtöbbször, ha bármilyen kérdésre választ szeretne kapni: a világ leglátogatottabb oldala a kínai tulajdonban lévő TikTok lett a Cloudflare éves jelentése alapján. A népszerű keresőóriás csak a második lett. Ráadásul a tinik körében népszerű közösségi oldal eredménye azért is jelentős, mert az összes Google-szolgáltatást legyűrte, mivel mindegyik a google.com domainen keresztül érhető el - írja a PC World.

A másik nagy vesztes a Facebook lett, amelyik csak a harmadik leggyakrabban betöltött domain, a TikTok a legnépszerűbb közösségi médiás platform címét is elvette. Már februárban, márciusban és májusban is az első volt, de augusztus 10. óta csak néhány napon fordult elő, hogy a Google vezetett.

Arról, hogy mi is az a Tiktok, itt olvashat bővebben.