Csányi Gabriella és üzlettársa nagyjából 200 ezer eurót (mintegy 64 millió forintot) fektetett az app egy éve tartó fejlesztésébe, a London School of Economicson tanuló magyar nő részében apja, az OTP-csoport révén az egyik leggazdagabb magyar, Csányi Sándor is segített - írta a Forbes cikkére hivatkozva a hvg.hu.

A turisztikai app április 15-én Barcelonában, Londonban és Budapesten indul élesben. Az app a kezdéskor városonként 30-30 footprintnek nevezett városnéző útvonalat tartalmaz, amelyet egy-egy helyi "idegenvezető" állított össze, de az appban nekik csak a profilképük látszik. A túrák különböző profilúak, attól függően, hogy milyet választ a felhasználó.

Az alkalmazás eleinte biztosan ingyenes lesz, a fizetősségnek ugyanis megvannak a kockázatai - mondta Csányi Gabriella a Forbes.hu-nak. Az alapítók most minél nagyobb tábort szeretnének toborozni, ezért online és offline marketingkampány is indul az app népszerűsítésére.