Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Teljes erejéből építi hálózatát a Digi Kft., amely negyedik piaci szereplőként be akar lépni a magyarországi mobiltelefon-piacra - írja a Világgazdaság. A cég túlnyomórészt saját hálózatot épít, saját adótornyokkal, de igénybe veszi azt a törvény adta lehetőséget is, hogy versenytársaitól béreljen szabad átjátszókapacitást.

A vállalat kitaposott úton indul el a terjeszkedésben: először a nagyvárosokban és az autópályák mentén terjeszkedhet, ahol a legtöbb ügyfélre és a legnagyobb telefonforgalomra számíthat. Így sem lesz azonban könnyű dolga - derül ki a gazdasági napilapnak nyilatkozó szakértők szavaiból.

Magyarországon ugyanis a lakosság számánál nagyobb, 11 millió SIM-kártya van forgalomban, azaz a piac teljesen telített. A Diginek a többi távközlési szolgáltatótól kell ügyfeleket elcsábítania, amire nyilván nem kínálkozik más lehetőség, mint hogy érezhetően olcsóbban kínálja mobilszolgáltatását

A cég azt ígéri, hogy ez nem fog a minőség rovására menni. A kínálatuk részleteiről egyelőre nem árulnak el részleteket, mint ahogy a többi mobilvállalat sem köti a nagyközönség orrára, hogy milyen válaszlépésekkel készül az új versenytárs várhatóan jövő tavaszi megjelenésére.