Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Tavaly 612 panasz érkezett a biztos hivatalához ebből 541 esetben indult eljárás. Sokan panaszkodtak amiatt, hogy a digitális átállás helyszíni szerelést igényelt. Az sem tetszett többeknek, hogy a szolgáltatók újabb szolgáltatás igénybevételéhez kötötték a fejlesztéseket, ráadásul határozott idejű szerződések megkötését is előírták. Főleg idősebb előfizetők kifogásolták, hogy a telefonvonal működéséhez szükséges áramellátásról nekik kell gondoskodniuk, illetve azt, hogy áramkimaradás a biztonságukat veszélyezteti.

Sok embernek nem tetszett, hogy a TV2 és az RTL Klub műsordíjai miatt többet kellett fizetniük, de  gond volt a csatornakiosztás módosításával is az utolsó negyedévben.

Egyesek a késedelmes hírközlési számlák miatt fordultak a biztoshoz, illetve amiatt, hogy nem tudnak azokon kiigazodni. Sokan nincsenek tisztában saját jogaikkal és kötelezettségeikkel, egy-egy hűségidős szerződés kapcsán - olvasható a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság oldalán.

Az év vége felé megszaporodtak az sms-csalások. Előfizetőket azzal hívtak fel, ha nem akarják, hogy kikapcsolják a telefonjukat, akkor küldjenek el egy kódot, egy ismeretlen számra. Az áldozatok csak ekkor szembesültek azzal, hogy 15 ezer forintot töltöttek fel a csalók egyenlegére.

A médiatartalmakkal kapcsolatban főként bizonyos műsorok hiányára, sok bűnügyi filmre, kevés természetfilmre és sok ismétlésre panaszkodtak. Sokak szerint a tévében vulgáris, sértő tartalmak jelentek meg, illetve a műsorvezetők stílusa sem tetszett egyeseknek. A sok és hangos reklám sem tetszett több tévénézőnek, ráadásul egyes szpotok félelemkeltőek voltak a panaszosok szerint.