Az app nagyjából annyi volt, hogy ha valaki éhes, akkor rá lehetett keresni a közelben lévő, éppen aktív házigazdákra: olyan hétköznapi emberekre, akik maguknak főznek, de ha fizetnek érte, akkor adnak egy adagot belőle - írta a portál.

Ekkor megjelent egy fénykép arról, hogy mit kínálnak és mennyiért. Választás után az igény megjelent vendéglátónál, ő pedig a felhasználó korábbi értékelése alapján eldöntötte, hogy fogad-e vagy sem.

Az elképzelés egyszerű és a maga módján kreatív volt, de az applikáció technológiai problémái, az alacsony vállalkozási kedv, a NAV gyakori látogatásai, illetve a belső pozíciós harcok miatt nem igazán tudott beindulni. Most pedig eltűnt a süllyesztőben.

Az ominózus blogbejegyzés szerint 2015 októbere és 2017 márciusa között a cégnél

  • 60 munkatárs kapott többé-kevésbé rendszeres javadalmazást,
  • több száz házigazda kapott főzési hozzájárulást & közel ezer vendég kapott kipróbálásra ingyen ebédet
  • az iroda bérleti díjak, server hosting, telefonszámlák, webes szolgáltatás előfizetések, laptop és telefon vásárlás, utazási költségek, konferenciák, reprezentáció, nyomdaköltség, média-, hirdetési költség (Google, Facebook) véget elköltött pénz 60 millió forint (14 millió forint alapító tőke és 46 millió forint magvető befektetés) volt,
  • a Yummber rendszeréhez 1 953 házigazda és 5 583 vendég csatlakozott
  • Facebook oldalukon a kedvelőinek száma 7 ezer fölött, a YouTube csatornájuk videóit pedig több mint 410 ezren látták.