Fontos bejelentést tett a Telenor, minden ügyfél érintett

Rendszerfejlesztés miatt korlátozottan működnek a Telenor ügyfélkiszolgáló rendszerei szombat éjjel és vasárnap délelőtt - jelentette be a szolgáltató.
Domokos László, 2018. február 14. szerda, 12:40
Fotó: Shutterstock

A tervek szerint részeként február 17-én éjjel 22 órától február 18-án 12 óráig tervezett rendszerfejlesztést végeznek a Telenor Magyarország ügyfélkiszolgáló rendszerein, emiatt egyes funkciók nem vagy csak korlátozottan működnek majd, illetve telefonos ügyfélszolgálatunkon is korlátozott ügyintézés lesz tapasztalható - jelentette be a cég.

Több funkciót nem lehet ebben az időszakban elérni sem a személyes vagy online csatornán, sem a telefonos ügyfélszolgálaton:

  • egyenlegfeltöltés és -lekérdezés,
  • adatjegy feltöltése,
  • telefonszámla befizetése,
  • új szerződés kötése,
  • készülékvásárlás,
  • sim-kártya cseréje,
  • tarifacsomag-váltás,
  • MyTelenor applikáció,
  • szolgáltatás megrendelése,
  • online vásárlás,
  • feltöltőkártyás adategyeztetés,
  • Expressz kártya regisztrációja.

A rendszerfejlesztés időtartama alatt zavartalanul lehet telefonálni, sms-t küldeni, mobilinternetet használni, illetve működik majd a mobil-parkolás, az sztrádamatrica-vásárlás és a szerencsejáték-megrendelés.

Mivel a fejlesztés időszakosan kényelmetlenségekkel jár, február 18-án, vasárnap nulla és 24 órá között díjmentesen felhasználható belföldi internethasználatot adnak minden ügyfél, amit automatikusan aktiválnak - közölte a Telenor.

Kérik, hogy aki feltöltőkártyáját a napokban kívánja feltölteni, végezze el a feltöltést február 17., szombat 22 óráig.

Fotó forrása: Shutterstock

HOZZÁSZÓLÁSOK