Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A változtatások bevezetése után a fogyasztók könnyebben fogják tudni összehasonlítani az ajánlatokat.

A Booking.com döntése nem független attól, hogy 2020 január 17-től életbe lép az Európai Unióban az új fogyasztóvédelmi szabályozás, amely  olyan területekre is fókuszál, mint a rövid idejű törvénysértés és a félrevezető reklámkampányok - olvasható a szakportálon.

A Booking.com a következő változtatások bevezetését vállalta legkésőbb 2020. június 16-tól:

  • Egyértelművé teszi, hogy az olyan kijelentések, mint a "utolsó foglalható szoba" csak a Booking.com-on elérhető kapacitásra vonatkozik.
  • Nem mutat be időben korlátozottan foglalhatónak olyan ajánlatot, amely később is foglalható ugyanolyan áron.
  • Egyértelművé teszi, mi alapján rangsorol, és jelzi, hogy egy adott szálláshely azért kerül előre a listán, mert fizet érte.
  • Egyértelművé teszi, ha egy árösszehasonlítás eltérő körülményekre vonatkozik (pl. dátum), és ezt a különbséget nem árkedvezményként tünteti fel.
  • Garantálja, hogy az árkedvezményként feltüntetett összegek valóban megtakarítást jelentenek, pl. a sztenderd tarifákhoz képest.
  • Feltünteti a fogyasztó által fizetendő teljes árat, az összes kötelező díjjal, illetékkel együtt, egyértelmű és átlátható módon.
  • A telt házas szálláshelyeket olyan helyen jeleníti meg a találati listán, ahol az a keresési kritériumokkal összhangban van.
  • Egyértelműen jelzi, hogy egy szálláshelyet magánszemély vagy professzionális cég üzemeltet.