Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Míg 2019-ben a mobilozók még csak 86 milliárd dollárt költöttek el videojátékokra, addigra 2020-ban ez az összeg 100 milliárd dollárra emelkedhet 2020-ban az App Annie elemzőcég előrejelzése szerint - írja az Index.

A videójátékok már 2016 közepe óta a világ legfontosabb videojátékos platformjává váltak. Ezt részben magyarázza az okostelefonok gyors és folyamatosan térnyerése.

A mobilos játékletöltések zöme - 47 százalék - az alkalmi árkád kategóriába sorolható, ilyenek az egyszerűbb lövöldözős vagy ügyességi játékok, mint például az Angry Birds. Az összetettebb hardcore videojátékok csak a letöltések 18 százalékát teszik ki, ám ezekkel sokkal több időt töltenek el a játékosok - derül ki az elemzésből.

A legnépszerűbb játékok között van a kínai Tencent által kifejlesztett Honor of Kings, amellyel naponta 55 millió ember tölt időt, vagy a Fate/Grand Order szerepjáték. A több mint hat éves Candy Crush Saga is töretlenül népszerű.