Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A pekingi székhelyű vállalat nettó árbevétele éves összehasonlításban 22,9 százalékkal, 150,28 milliárd jüanra (21,28 milliárd dollárra) nőtt a június 30-án végződött három hónapban. Ezen belül a szolgáltatásokból származó bevételek 42,0 százalékkal, 16,8 milliárd jüanra (2,4 milliárd dollárra) emelkedtek. Elemzők 147,49 milliárd jüanos árbevételt vártak.

A részvényesekre jutó nettó nyereség 618,8 millió jüant (90,1 millió dollárt) tett ki, szemben az egy évvel korábbi 212,4 millió jüanos veszteséggel. Az egy részvényre jutó hígított nyereség 0,35 jüan, 5 amerikai cent lett a második negyedévben,szemben a 2018 második negyedévi 1,54 jüanos veszteséggel.

A JD.com menedzsmentje arra számít, hogy a harmadik negyedévben 126-130 milliárd jüan bevételt ér el, elemzők 126,1 milliárd jüant várnak.

A vállalat vártnál jobb eredményei reményt keltenek Kína internetes kereskedelmi ágazatában és a szélesebb technológiai szektorban, amelyek növekedése lassul az előző évek meredek ütemű bővülése után.

Az e-kereskedelemmel foglalkozó legnagyobb kínai vállalatok, a JD.com és a rivális nagytestvér Alibaba próbálják diverzifikálni az alapvetően online kereskedésen alapuló tevékenységüket, hogy felvegyék a küzdelmet a lassuló növekedéssel.

A JD.com New Yorkban jegyzett amerikai letéti jegyei 5 százalék körül mértékben drágultak kedden a nyitás előtti elektronikus kereskedelemben - írta az MTi.