Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Karrierjét a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyetteseként folytatja április 3-tól.

Bánhegyi Zsófia 2012 nyarán csatlakozott a Magyar Telekom-csoporthoz, ahol a T-Systems Magyarország marketing és kommunikációs igazgatójaként a nagyvállalati és államigazgatási ügyfeleket kiszolgáló, öt elődcégből létrejövő vállalat márkájának hazai felépítésén dolgozott, később a T-Systems menedzsmentjének tagja is lett. A szakembert 2015. októbertől nevezték ki az új, integrált kommunikációs szervezet élére, amely a teljes cégcsoport kommunikációjáért felel. Utódjáról később dönt a cég vezetése.

Bánhegyi Zsófia a Budapesti Közgazdaságtudomány Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogi szakokleveles közgazdász képesítést, illetve tanulmányokat folytatott a London School of Economics egyetemen. Szakmai pályafutását a Nestlé Magyarországnál kezdte marketingkommunikációs és termékmenedzsment területen, majd a KLM Holland Királyi Légitársaság közép-kelet európai központjában dolgozott regionális marketing és crm-feladatokat ellátva közép-európai termékmenedzserként, majd Közép-Kelet-Európáért felelős loyalty menedzserként.

Ezt követően csatlakozott a Heti Válasz Kiadóhoz, ahol lapigazgató-helyettesként felügyelte a terjesztési, marketing, hirdetés-, és konferenciaszervezési területek felépítését és működését. Majd 2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetői pozícióját töltötte be, ezt követően az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli miniszterek kabinetének tagjaként irányította a kapcsolódó hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységet.