Nagy a baj a Vodafone hálózatán - ömlenek az ügyfélpanaszok

Nem teljesen problémamentes a Liberty Global vezetékes rendszereinek migrálása a Vodafone Magyarországnál, legalábbis erre utalnak a tavasz közepe óta fokozatosan, egyre nagyobb számban megjelenő ügyfélpanaszok - írja a hwsw.hu a Média1 nyomán.
Szász Péter, 2020. június 19. péntek, 10:36
Fotó: Getty Images

Az előfizetők ráadásul arra is panaszkodnak, hogy annyira leterheltek a telefonos ügyfélszolgálatok, hogy már csak a közösségimédia-felületeken tudnak kapcsolatba lépni a céggel - olvasható a portálon.

A ügyfelek szinte kivétel nélkül a vezetékes infrastruktúra elvárttól eltérő működésére hívják fel a figyelmet, így elsősorban az internetszolgáltatás kimaradására vagy lassulására, valamint a tévés platform különböző problémáira. Visszatérő elem az elhúzódó belső hibaelhárítási folyamat, így a szolgáltatások helyreállítása bizonyos körzetekben hosszú órákat, extrém esetben napokat vehet igénybe.

A Vodafone-nál a HWSW megkeresésére nem adtak egyértelmű választ a problémák okát, valamint az azok elhárítását célzó intézkedések kapcsán feltett kérdésre, a Media1-nek küldött reakcióból ugyanakkor arra lehet következtetni, hogy a vezetékes maghálózatot jelenleg még az előző tulajdonos, a Liberty Global üzemelteti, miközben a szolgáltatás minőségéért már az új tulajdonos Vodafone-nak kell helytállnia.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is azt mondta, hogy megduplázódott a szolgáltatóra vonatkozó panaszok száma a tavalyi év azonos időszakához képest.

 

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

DrNemoda, 2020.06.20 09:19

Nincs megoldva ennek a területnek a műszaki felügyelete ! Olcsón akarja minden társaság letudni a feladatot és beszedni a minél nagyobb pénzt. Ez lenne az üzlet. A Vodafone csak az egyik sántikáló, a Telekom a másik .... ingatag, megbízhatatlan,. bár egyelőre gyorsan helyreáll. De messze van attól, amire a pénzt, a díjat beszedi !
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

totyika, 2020.06.19 19:37

@LHedvig: Egyetértek veled. A UPC nálunk 2000-ben ( igen, jól látod ) vezette be koaxiális (földi) kábelen be mind a TV mind pedig az internet szolgáltatást "puszira", minden lakás bejárati ajtajánál hurkot tett a kábelre, s aki akarta 5 éves hűség nyilatkozattal beköthette. Naná, hogy én is, hiszen a Telekom akkor még sehol sem volt kishonunkban, a Vodafone pedig mint ( csak) mobilszolgáltató a Pannon GSM, Telenor, T-mobil után utólsóként . Tavaly tavasszal hagyta jóvá az EU a fúziót, majd júliusban meg is történt, a azóta egyfolytában egy genyó.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

LHedvig, 2020.06.19 13:52

Kb. úgy működik a számítógépem a Vodafone átvétellel, mint ahogy 20 évvel ezelőtt. Sehogy. Napi 1, 1,5 óra internet kihagyás, a klaviatura lefagy, az írás nem látszik a képernyőn. Arról nem beszélve, hogy egyoldalúan kezelte a VF a szerződésemet, megvette a UPC-t, utána automatikusan engem is. Nem kérdezett meg, hogy jelen esetben akarok-e más szolgáltatót választani...? Tipikus. Nekem valójában mindegy, hogy hogyan hívják a szolgáltatót, de működjön. Hát a Vodafone nem működik. A UPC százszor jobb volt.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html