Magyar siker - az NNG rendszerét használja a Ford

Az NNG fejlesztette, a Ford igényeire szabott navigációs szoftvert alkalmaznak három új Ford típusnál, a világ hét régiójának 50 országában - közölte az NNG.
MTI, 2016. november 7. hétfő, 23:13
Fotó: Reuters

A közlemény szerint az első, NNG navigációval felszerelt Ford Explorer, Expedition és Mustang modelleket még az ősz folyamán bemutatják a közel-keleti régióban.

Az NNG az egyes piacok számára egyedi, lokális igényeknek megfelelő funkciókat is kifejlesztett, ilyen például a Mekka-kereső az arab régióban, vagy a teljes off-road támogatás Afrikában, a szoftver kezeli a helyi nyelveket, nyelvjárásokat.

"Nagy öröm számunkra, hogy egy ilyen nagy múltra visszatekintő, globális piacon tevékenykedő márkát tudhatunk a partnereink között. A projekt során szoros együttműködésben dolgoztunk a Ford mérnökeivel" - idézi a közlemény Giles Shrimptont, az NNG vezérigazgatóját.

A Budapesten alapított NNG Kft. a globális járműipar számára fejleszt élvonalbeli navigációs megoldásokat, alapja a vállalat NavFusion Platformja: a műszerfalba épített navigációt és a felhőalapú szolgáltatásokat kombinálja okostelefonos támogatással. Az NNG célja olyan márkafüggetlen és személyre szabható megoldások fejlesztése, amelyek biztonságosabbá teszik a közlekedést, és javítják a vezetési élményt.

A cég iGO navigációs rendszerét terveik szerint az elkövetkező években 30 globális autómárka több mint 30 millió járművében használják majd. A jelenlétét a világ minden táján folyamatosan őrző és erősítő NNG összesen 12 irodát és 4 képviseletet működtet Ausztráliában, Brazíliában, Dél-Afrikában, az Egyesült Államokban, Hongkongban, Indiában, Izraelben, Japánban, Kínában, Magyarországon, Németországban és Svájcban - áll a közleményben.

A budapesti székhelyű cég jelenleg mintegy 1000 munkavállalót foglalkoztat, Szegeden fejlesztőközpontot működtet.

A nyilvános adatbázis szerint a társaság konszolidált árbevétele 26,8 milliárd forintra nőtt 2015-ben az előző évi 23,7 milliárdról, adózott nyeresége pedig 6,47 milliárd forintról 7,51 milliárd forintra emelkedett.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

antitroll, 2016.11.08 15:58

@antitroll:
Ja és alig egy hete külföldön voltam. Hogy mennyire hardver függő:
Internetkapcsolat nélkül az S7 10-15 mp után pozicionált IGO-val a repülőről kiszállva.
A szintén Samsung tabletemnek erre legalább 1-2 perc kellett.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

antitroll, 2016.11.08 15:51

@na4:
Bocsi, de a GPS jelet nem a navigációs szoftver keresi, hanem az eszköz saját beépített hardvere és a hozzátartozó gyári alkalmazás. Ugyanazokat az adatokat használja minden olyan alkalmazás, amelyik engedélyt kapott rá. Ilyen pl az időjárás, google térkép... stb-stb.
Vagyis nem az IGO hibája. Én egyébként ritkán használom az IGO-t. Külföldön sokkal inkább kézhez áll, könnyen cserélgethetők a térképek. A Nextgen verzió nagyon bejött nekem.
Itthon inkább a Waze...
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

na4, 2016.11.08 14:20

Ez természetesen jó hír, de ettől én még nem vahyok elájulva az iGo-tól. Nekem nagyon lassú, nehezen találja meg a GPS jelet. Inkább a Sygic-et használom.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html