Már kétmillió magyar kattant erre rá

Egyre kevesebb tartalmat tölt fel az egyre több felhasználó az Instagramra - derült ki a harmadik magyar Instagram-körképből, melyet Boroznaki Gergő, a Crane ügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója részletezett az InfoRádióban.
Domokos László, 2018. május 19. szombat, 15:15
Fotó: Pixabay

Lassan a kétmilliót is eléri a magyar Instagram-használók száma, és azt látjuk, hogy a hölgyek használják előszeretettel többségben - mondta Boroznaki Gergő a rádióban.

Az Instagram saját adatai szerint 940 ezer a nők és 800 ezer a férfiak száma. Ezt a médiát kezdetben a korai újítók, a tartalmi kreátorok használták, akkor még nagyobb arányban voltak azok, akik tartalmat hoztak létre, de most hogy ez a mainstream részévé vált, megnőtt a felhasználói bázis, sokkal többen csatlakoznak.

Nem mindenki akar állandóan tartalmat létrehozni, megnő azoknak az aránya, akik csak nézelődnek vagy kevesebb tartalmat töltenek fel - emelte ki a szakértő. Az embereket leginkább a szép dolgok érdeklik, az Instán ezeket teszik leginkább közszemlére, és ezeket szeretik nézni is. Videót a hírfolyamba jóval ritkábban töltenek fel, viszont az Insta story-ban a képi és videós tartalom aránya szinte megegyezik - summázta az igazgató.

Fotó forrása: Pixabay.com

HOZZÁSZÓLÁSOK