A vendéglátást sújtották talán a legjobban a vírushelyzettel járó korlátozások, és a kiszállítás, vagy a terasznyitás sem jelent feltétlenül megoldást. Egyelőre ez is csak vidéken jelent segítséget, mert a fővárosban továbbra is csak elviteles rendeléseket adhatnak ki az éttermek.

Így most meghívott előadóinkkal arra keressük a választ, hogyan és milyen gyorsan reagáltak az éttermek a kialakult helyzetre? Akik kiszállítanak, mire helyezik a hangsúlyt, hogyan szervezték át a folyamataikat? Már látható ennek az eredménye? Mennyi időre elég ez a túléléshez? Vidéken már a teraszok kinyitottak, mik az első tapasztalatok? Milyen biztonsági intézkedéseket hoztak, mekkora forgalomra számítottak, ehhez képest hogy alakult az első két hét?

A beszélgetés résztvevői:

  • Hlatky-Schlichter Hubert, a KIOSK, a Leo és a Michelin-csillagos Babel Budapest tulajdonosa
  • Zakar Kata, a köveskáli Kővirág tulajdonosa
  • Zsidai Zoltán Roy, a Zsidai Gasztronómiai Csoport tulajdonos-ügyvezetője

Moderátor: Szauer Judit gasztro-kommunikációs tanácsadó

Az Out of the Box eseményeiről Facebook-oldalunkon tájékozódhat, a korábbi beszélgetéseket Youtube-csatornánkon is megtekintheti. Kövessen minket és iratkozzon fel!

Mi is az az Out of the Box?

Hogyan váltsuk meg a világot, ha éppen dobozokban élünk? Reményeink szerint majd most kiderül. Az Out of the Box egy olyan virtuális rendezvénysorozat, ami a Dialogue Creatives ötlete alapján az IndaMedia felületein valósul meg. Az esemény házigazdája a Napi.hu.