Összefogott a Sony és a Vodafone - nagy fába vágták a fejszéjüket

A Sony Pictures csatlakozott a Vodafone kezdeményezéséhez, amely 2022-ig 10 millió fiatalnak szeretne támogatást nyújtani digitális készségeik fejlesztéséhez, és egyúttal hozzájárulni a tanulási és elhelyezkedési lehetőségeik megteremtéséhez - adta hírül a Vodafone.
Szabó Zsuzsanna, 2018. december 6. csütörtök, 14:18
Fotó: Shutterstock

A Vodafone és a Sony Pictures széles körű együttműködést jelentett be, amelynek keretében 20 országban több millió fiatalt segítenek hozzá ahhoz, hogy jobban meg tudják határozni saját készségeiket, és felfedezzék az azokhoz illeszkedő digitális munkaköröket.

December egyik legjobban várt mozi premierjére, a Pókember - Irány a Pókverzum! című filmre építve mutatják be a fiataloknak a Vodafone ingyenes Future Jobs Finder felületét, egy játékos platformot, amely segítséget nyújt készségeik és jövőbeli karrierlehetőségeik meghatározásában. A kezdeményezés a Vodafone "What will you be?" globális programjának része, amelynek célja, hogy 2022-ig hozzájáruljon 10 millió fiatal digitális készségekhez való hozzáféréséhez, tanulási és elhelyezkedési lehetőségeik megteremtéséhez.

A Sony Pictures és a Vodafone együttműködését támogató, a fiatalokat a Future Jobs Finder platformra irányító globális digitális kampány a film központi gondolatára helyezi a hangsúlyt, miszerint a megfelelő készségekkel és támogatással mindenki azzá tud válni, amivé szeretne.

A Future Jobs Finder felületet kifejezetten úgy tervezték, hogy a fiatal felnőttek össze tudják kapcsolni készségeiket és digitális karrierjüket olyan szemszögből, amire eddig még nem gondoltak. A technológia ereje, valamint a filmet övező izgatott várakozás hozzásegíthet minket ahhoz, hogy valóban meg tudjuk szólítani a fiatalokat. Szeretnénk, ha minden fiatal a legjobbat tudná kihozni magából, ezzel is csökkentve a digitális készségek területén tapasztalható szakadékot -  mondta Joakim Reiter, a Vodafone Csoport Vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese.

A telekommunikációs cég közleményéből kiderül, hogy márciusi bevezetése óta több mint 300 ezer fiatal töltötte ki a Vodafone Future Jobs Finder kérdőívét, amelynek eredményeként több mint egymillió digitális munkakör-típussal ismerkedhettek meg. Az online felület több rövid teszt kitöltésére kéri fel a látogatókat, amelyek kidolgozása pszichológusok, karrier-tanácsadók és oktatási szolgáltatók bevonásával valósult meg. A kérdések megválaszolásával a fiatalok világos képet kaphatnak a bennük rejlő potenciálról, és értesülhetnek a digitális szektorban betöltetlen, készségeiknek megfelelő helyi munkalehetőségekről, amellett, hogy releváns, ingyenes digitális készségfejlesztő tartalmakhoz is hozzáférhetnek.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

na4, 2018.12.07 10:40

Ez szuper! Elég szomorú azonban hogy erre az oktatás nem képes, hogy ezt magánvállalatoknak kell kezdeményeznie. Az az oktatás, amire súlyos adómilliárdokat költenek! (Többek között ezen vállalatok adóit.)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html