Az online piacból a szállásadók saját felületei 33 milliárd forinttal, az online szállásközvetítők 21,5 milliárd forinttal, a kedvezményes csomagokat kínáló, úgynevezett kuponos közvetítők 8,1 milliárd forinttal részesedtek.
A belföldi vendégektől származó teljes szállásdíj bevétel mintegy 92 milliárd forint volt 2016-ban.
Kapcsolódó
A belföldi utazók legfontosabb közvetítő partnere a Szállás.hu a forgalom 45 százalékával, és a maiUtazás.hu 38 százalékos forgalommal.
A GKI kutatása szerint a külföldi vendégek további 146 milliárd forintnyi szállásdíj-bevételt generáltak 2016-ban, ebben a szegmensben azonban a főváros súlya jelentős és a közvetítői piacon is egyeduralkodónak tekinthető a Booking.com.
A kutatás szerint idén is tovább bővül a szálláspiac, az első negyedévben a 4,6 millió vendégéjszaka 86 százalékát szállodákban töltötték.
Legolvasottabb

Szigorú szabályok léptek életbe szombaton: szinte minden boltra és termékre érvényes

A Mol kéréssel fordult a magyar autósokhoz
Hatósági áras üzemanyagok: nem várt probléma az OMV-nél

Ukrajna: a még nagyobb katasztrófa elkerülése lehet a cél

Felvettük a babaváró hitel, de kiderült: nem lehet gyerekünk. Mi a teendő?

Űgy túnik, Szlovákia sem elég vonzó

Adategyeztetés: szüneteltethetik a nyugdíját annak, aki ezt elmulasztja
