A technológia nagy előrelépés a vállalatoknak, akiknek kevesebb erőforrást és időt kell fordítaniuk a kérdések megválaszolására, a felhasználók pedig gyorsabban végeznek, ha hatékony válaszokat kapnak.
A robotok emberi tulajdonságokat is felvesznek, például empátiát tanúsítanak, ez a szöveges és szóbeli kommunikáción is érződni fog. Nanci, a GM Financial; Sydney, az Anthem egészségbiztosító és Erica, a Bank of America online segítője például már ilyen - írja a Világgazdaság.
A chatbotok udvarias, de határozott párbeszédet folytatnak le, sőt az is a feladatuk lesz, hogy kitalálják az ügyfél kívánságát, vagy hogy hol akadhatott el.
A Juji szoftvere még arra is figyel, hogy a felhasználó extrovertált vagy introvertált személyiségtípus-e, és ehhez igazítja a válaszadást. Bizonyos robotok még viccet is tudnak mesélni, ha úgy érzik, hogy ezzel jobb kedvre deríthetik vagy megnyugtathatják a feszült vagy tanácstalan ügyfelet - írja a portál.
Legolvasottabb

Adategyeztetés: szüneteltethetik a nyugdíját annak, aki ezt elmulasztja

Nem kímélik az oroszok Romániát sem

Megfejelték a benzinárstopot egy magyar benzinkútnál
Soros György megtalálta Vlagyimir Putyin gyenge pontját?

Reagált a Mol a különadó kivetésére

Kiderült a nagy sztrádabiznisz kínos titka

Jó hírt kaptak a magyar eperrajongók

Megjelent a kormányrendelet a hatósági áras tankolás módosításáról
