Telekom-előfizetők, figyelem! Több napra leáll szinte minden ügyintézés

Több napon keresztül nem lesz elérhető a Magyar Telekom online ügyfélszolgálata, illetve személyesen és telefonon is csak korlátozottan lehet ügyet intézni. Cserébe korlátlan net jár.
Szász Péter, 2018. február 6. kedd, 13:23
Fotó: Shutterstock

A Magyar Telekom mobilinternettel rendelkező havidíjas ügyfelei (lakossági és üzleti egyaránt), bármennyi adatot felhasználhatnak belföldön február 16. (péntek) 0 órától február 19. (hétfő) 24 óráig. A lehetőség külön kérés nélkül, automatikusan rendelkezésére áll.

A kedvezmény háttere, hogy a Telekom azon a hétvégén ügyfélszolgalati rendszereit bővíti és fejleszti, ezért február 16-án 22 órától várhatóan február 19-én nap végéig az online önkiszolgáló felületek és a Telekom mobilalkalmazás nem lesz elérhető, valamint az üzletekben és telefonon is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket.

Átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására; szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és sim-kártyával kapcsolatos ügyintézésre - kivéve a letiltást, ami elérhető lesz. Zavartalanul működnek egyes ügyfélszolgálati szolgáltatások is, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások.

Azok, akiknek éppen ezeken a napokon fogyna el a díjcsomagjában vagy forgalombővítő opciójában foglalt adatmennyisége, nem tudnának tovább mobilinternetezni, így a Telekom inkább azt a megoldást választotta, hogy belföldön szabad és korlátlan mennyiségű mobilnettel látja el ügyfeleit erre az időszakra.

A kép forrása: Shutterstock.

HOZZÁSZÓLÁSOK