A mai nap [csütörtök] az utolsó, hogy a jól ismert Telenor-brandet láthatjuk, ugyanis a cég nevet és arculatot vált - mondta Peter Gazik, vezérigazgató. Hozzátette: a PPF azóta tervezi a brandváltást, hogy a régió érintett országaiban megvetette a lábát.
A névváltás előzménye, hogy a Telenor Magyarországot 2018 júliusában vásárolta meg a norvég távközlési multitól a balesetben elhunyt cseh milliárdos, Petr Kellner befektetői csoportja. A cég ügyfeleinek a márkaváltással kapcsolatban nincsen teendőjük, az ügyfélszerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét a névváltás semmilyen módon nem érinti
A Yettel márka bevezetése 2022. január 27-én kezdődik. A Telenor Magyarország Zrt. neve hivatalosan március 1-gyel változik Yettel Magyarország Zrt.-re, így a Yettel márka hivatalos és teljes bemutatkozására is március 1-jén kerül sor.
A cég ügyfelei ezen az oldalon találnak bővebb információt a névváltással kapcsolatban.

A PPF Telecom Group vezető távközlési szolgáltatóként öt közép- és délkelet-európai piacon (Bulgária, Csehország, Magyarország, Szerbia és Szlovákia) tevékenykedik, ahol mobil, vezetékes, adatátviteli és internetes televíziós szolgáltatásokat nyújt. 18,3 millió ügyfelet szolgál ki mobilszolgáltatással, a régióban 12 000 alkalmazottat foglalkoztat és 2020-ban 1,4 milliárd eurós EBITDA-t realizált. A PPF Csoport 2018-ban vásárolta meg a norvég Telenor Csoport közép-kelet-európai mobilszolgáltatást nyújtó leányvállalatait.
Legolvasottabb

Amit Oroszország nem intézett el az ukrajnai háborúval, azt Kína pusztítja el

Nyugdíjemelés: idén mások a szabályok, ezt érdemes észben tartani!

Mit jelenthet Putyinnál, ha azt mondja: Van egy problémánk?

Nagy árat fizethet sok csok-hiteles, aki gyerek nélkül marad

Földgáz: megkavarta az árakat az uniós bejelentés
Vargabetűket írt le a forint
Orosz földgáz: Brüsszel enged, de Magyarország megütheti a bokáját

Elképesztő felár egy balatoni étteremben, így kompenzálnak a vendéglátósok
