Több százezer ügyfélnek üzent a Vodafone

Jelenleg is zajlik a feltöltőkártyák törvényben előírt, minden évben kötelező adategyeztetése a szolgáltatóknál, ami összesen akár több százezer kártyát is érinthet minden hónapban. Az érintetteket keresni fogják, akit nem érnek el, törlik a kártyáját.
Szabó Dániel, 2018. március 9. péntek, 12:42

Jelenleg is zajlik a feltöltőkártyák törvényben előírt, minden évben kötelező adategyeztetése a szolgáltatóknál, ami összesen akár több százezer kártyát is érinthet minden hónapban. Adategyeztetésre legkésőbb az eredeti szerződéskötési dátum egy éves évfordulójáig van lehetőség, a Vodafone erről minden esetben előzetes értesítést küld az érintett ügyfeleinek - írja közleményében a mobilszolgáltató.

A határidő elmulasztása a feltöltőkártyás előfizetés törlésével jár. Hogy véletlen senki se járjon pórul, az érintett ügyfeleket többször is értesíti a Vodafone az adategyeztetési határidő közeledtére. A feltöltőkártyás ügyfeleknek adategyeztetés miatt csak akkor kell felvenni a szolgáltatóval a kapcsolatot, ha kaptak értesítést smsben vagy telefonon.

A törvényi kötelezettségnek megfelelően az adategyeztetés személyesen az üzletekben, online a www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon, vagy a 1270-et hívva a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül is elvégezhető. Az egyeztetési határidő minden esetben az eredeti szerződéskötési dátum, a januárban és februárban szerződött ügyfelek számára hosszabb határidőt biztosít a telekommunikációs szolgáltató az adategyeztetés elvégzésére.

A fotó forrása: AFP.

HOZZÁSZÓLÁSOK