Új korszak kezdődik a biztosításoknál is

A következő 5 évben a biztosítást vásárló ügyfelek 45-50 százalékát már olyan fiatalok teszik ki, akik 1995 után születtek. A biztosítóknak őket is meg kell tudnia szólítani, mobil megoldásokkal és digitális - véli az Uniqa Biztosító.
Domokos László, 2017. május 10. szerda, 16:20

Az Uniqa 2016-ot sikeresen zárta mind pénzügyileg, mid a társaság strukturális átszervezése kapcsán, 2017 pedig a digitális átállás éve - mondta Kurtisz Krisztián, a biztosító vezérigazgatója, aki 2016 júliusa óta vezeti a társaságot.

Idén felmérjük és kialakítjuk az ügyféligények kiszolgálására legalkalmasabb digitális csatornákat és biztosítsuk azokon az aktív jelenlétet. Ennek érdekében az anyavállalatunk már tavaly mintegy 500 millió euró nagyságú digitális fejlesztési tervet fogadott el. Kiemelten fontos a fiatalabb generációk (y, z, és alfa) - igényeinek kiszolgálása.

A Magyarországon már bevezetett és a fejlesztés alatt álló új digitális megoldások a big data típusú elemzések mellett támogatják a biztosító és az ügyfelek közötti kapcsolatfelvétel egyszerűsítését és a gyors, hatékony biztosításkötést is.

Természetesen amennyiben az ügyfelek személyes tanácsadást szeretnének igénybe venni, annak sem lesz akadálya, számukra továbbra is rendelkezésre állnak majd a folyamatosan fejlesztett és felügyelt személyes csatornák - mondta Kurtisz Krisztián.

HOZZÁSZÓLÁSOK