Új területre lép a Viber

Március elejétől egy új, közösségi e-kereskedelmi megoldással bővül a Viber - jelentette be a vállalat.
Szabó Zsuzsanna, 2017. február 24. péntek, 18:08
Fotó: Napi.hu

Az új funkció lehetővé teszi a csevegésen belüli vásárlást. Az új funkcióval a Viber az anyacége, a Rakuten globális e-kereskedelmi vállalatcsoport egyik legfőbb szakterületéhez kapcsolódik - derül ki a vállalat közleményéből.

A Viber szerint a vásárlás ma már az egyik legnépszerűbb okostelefonos tevékenység. A legfrissebb kutatások azt mutatják, hogy az okostelefon-tulajdonosok több mint fele vásárol mobilon, kétharmad részben legalább hetente egyszer.

A Viber új funkciója a mobilvásárlást a tartalommegosztással köti össze. Az alkalmazáson keresztül a felhasználók ugyanazon a felületen kereshetnek termékeket, megmutathatják azokat ismerősekinek és beszélgethetnek róluk, valamint akár azonnal kapcsolatba is léphetnek kedvenc márkáikkal vagy éppen megvásárolhatják a kiválasztott árucikket. A felhasználók mostantól ugyanis a csevegésablakban található gomb megnyomásával neki is kezdhetnek a vásárlásnak.

Az Egyesült Államokban ennek a funkciónak a béta verziója már március 6-tól elérhető, az instant vásárlást a világ többi részén ezt követően fokozatosan vezeti be idén a Viber.

HOZZÁSZÓLÁSOK