Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Éless Dénes május elejétől vette át az Invitel Csoport online területének vezetését. A 36 éves szakember az elmúlt tíz évben főként a Red Bull marketing csapatában dolgozott: korábban tartalommenedzserként, majd digitális marketing specialistaként dolgozott a vállalatnál, illetve több évig a Red Bull Mobile tartalommenedzsereként tevékenykedett.

A vállalat közleménye szeirnt Éless Dénes az Invitel Csoport online vezetőjeként elsősorban a cégcsoport digitális jelenlétének felügyeletéért és folyamatos fejlesztéséért lesz felelős. Feladatai közt kiemelt szerepet kap a lakossági és vállalati online ügyfélkapcsolati funkciók továbbfejlesztése és bővítése egyaránt, valamint a már meglévő kereteken túl nyúló online kampányok megvalósítása.

Éless Dénes a Kaliforniai Egyetem posztgraduális marketing képzésén szerzett diplomát, szakmai pályafutását 2005-ben kezdte a Human Telex reklámügynökségnél. Több mint tízéves pályafutása alatt digitális és közösségi média marketing, illetve online kommunikációs tapasztalatokat szerzett, valamint integrált marketing kampányok menedzseléséért volt felelős.

Az Invitel Cégcsoport éves konszolidált árbevétele mintegy 45 milliárd forint, EBITDA-ja (azaz kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye) 14 milliárd forint. A cégcsoportnál mintegy 1200-an dolgoznak.