Elfelejthetjük a UPC nevet is

Jövő áprilistól megszűnik a jelenleg a Vodafone Magyarország által használt UPC brand, ezt követően a brit tulajdonú távközlési cég kizárólag a Vodafone márka ernyője alatt értékesíti mobil- és vezetékes szolgáltatásait - írja a hwsw.hu.
Szász Péter, 2019. október 2. szerda, 06:40
Fotó: Napi.hu

Jövő áprilistól nem használja tovább a UPC márkanevet vezetékes szolgáltatásainál a Vodafone Magyarország - tudta meg a portál a cég elnök-vezérigazgatójától, Amanda Nelsontól.

A Liberty Global és a Vodafone Csoport közt kötött megállapodást tavaly májusban jelentették be a felek, a gigantikus értékű, 18,4 milliárd eurós üzlet részeként a brit multi tulajdonába kerülhetett az amerikai kábelcég német, román, cseh és magyar leányvállalata.

A lap úgy tudja, hogy a márkahasználat egységesítése a kezdetek óta a tervek részét képezte, már csak azért is, mert a Liberty csak az akvizíciót követő hároméves időszakra adott engedélyt az új tulajdonosnak a UPC és Unitymedia márkanevek használatára.

A UPC és a Vodafone egyes szolgáltatásainak és arculati elemeinek egységesítése már megkezdődött. Az is nyilvánvalóvá vált, hogy a Vodafone Magyarország nem kívánja tovább értékesíteni a UPC Mobil díjcsomagokat, melyeket a UPC Magyarország még mint virtuális mobilszolgáltató vezetett be 2014. novemberében. A jelenlegi UPC Mobil előfizetők a határozott idejű szerződési időszak végéig használhatják jelenlegi formában a szolgáltatást, ezt követően új tarifát ajánl számukra a Vodafone.

HOZZÁSZÓLÁSOK