Biden megtanulta a 2016-os leckét: sokat költött a Facebookon

Donald Trump 2016-ban sokkal aktívabb volt a közösségi médiában, mint demokrata kihívója, Hillary Clinton. Most fordult a kocka - írja a Média1 a HD marketing elemzése nyomán.
Szász Péter, 2020. november 3. kedd, 23:16
Fotó: Getty Images

Joe Biden a 3,5 milliós Facebook kedvelővel rendelkező Facebook-oldalán 87,7 millió dollár értékben, míg Trump a 30,7 milliós kedvelésű oldalán 77,3 millió dollár értékben hirdetett - olvasható a portálon.

A 10 millió dolláros szignifikáns különbség ugyan csökken, ha az elnökjelöltek mellett az alelnökjelöltek - a demokrata Kamala Harris és a republikánus Mike Pence - költéseit is megvizsgáljuk, de még így is 3 milliós többletet könyvelhet el a Biden-Harris páros a Trump-Pence duóhoz képest.

Úgy tűnik megtanulták a leckét, hogy nagyon aktívnak kell lenni az online térben.

Trump 2016-os sikeréhez egyébként nagyban hozzájárult a Cambridge Analytica által fejlesztett algoritmus használata, ami a Facebook akkor még elérhető kiskapuit kihasználva mikro célzások millióival terjesztett hivatalos és álhíreket is.

 

HOZZÁSZÓLÁSOK