Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A döntést az idézte elő, hogy a hirdetők a mai napig megtehetik a Facebookon, hogy például az ingatlanos hirdetéseket kizárólag a fehér bőrű felhasználóknak címezzék.

Ami még súlyosabb, hogy a Facebook nem is kérdez rá egy-egy felhasználó bőrszínére, viszont a felhasználók viselkedését elemezve ugyanúgy kitalálja, milyen etnikai csoportba tartozik valaki - olvasható a portálon.

A Facebooknak természetesen eddig is voltak megoldásai arra, hogy a nyílt megkülönböztetést kiszűrjék, ezek azonban többnyire emberek voltak, aki időről időre átnézték a hirdetéseket, természetesen sokkal lassabban, mint ahogy azokat feladták. A cég vezetői most azt mondják, igyekeznek hatékonyabb megoldást találni a problémára, és amíg ez nincs meg, addig kikapcsolják ezt a funkciót.