Július végén lecseréli mobilos ügyfeleinek nyilvántartására használt ügyfélkezelő-rendszerét a Vodafone Magyarország, melynek eredményeként július második felétől július 29-ig fokozatosan, több ügyintézési lehetőség és szolgáltatás is szünetel majd a cégnél - adta hírül hwsw.hu.

A társaság tájékoztatása szerint az alapszolgáltatások mindvégig használhatók maradnak, a kimaradás jórészt a számlázási rendszer által kezelt, illetve ahhoz szorosan kötődő ügyleteket érinti majd.

Az átállás első lépcsőfokaként a Vodafone július 14-től nem kézbesít feltöltőkártyás SIM-eket a webes megrendelések alapján, július 19-én pedig leáll a teljes mobil webshopos vásárlás, vagyis ettől az időponttól kezdődően nem lehet új készüléket vásárolni a Vodafone-tól. Végül július 24-től 28-ig, öt napon keresztül szünetel majd a szolgáltató gyakorlatilag teljes mobilos ügyintézési folyamata.

Az átállás utolsó fázisában - egészen július 29-ig - sem online, sem a Vodafone üzletekben nem lehet majd számlát rendezni, egyenleget feltölteni, készüléket és szolgáltatást vásárolni, illetve a meghibásodott készülékek garanciális ügyintézése is szünetelni fog ebben az időintervallumban.

Ezzel párhuzamosan nem működik majd a mobilvásárlás szolgáltatás, azaz nem lehet parkolási díjat és autópályadíjat fizetni sem sms-ben, sem applikáción keresztül, illetve nem lesz elérhető a My Vodafone alkalmazás mobil-előfizetésekkel kapcsolatos ügyintézési felülete sem. A szünet alatt a roamingszolgáltatás sem aktiválható a Vodafone-nál.