A márka indulásával teljesen megújult tarifaportfóliónak kínálnak mind a számlás, mind a feltöltőkártyás ügyfelei számára.

Az új számlás lakossági tarifacsomagok árai 4 490 és 15 990 forint között szóródnak, 9 990 forinttól korlátlan adatforgalommal. A Telenor Hiper ügyfelei mostantól Yettel Prime-ügyfelek lesznek.

A Prime tarifák a Yettel 5G-hálózatán is igénybe vehető korlátlan belföldi adatmennyiséget tartalmaznak, olyan szolgáltatásokkal, mint az elsőbbségi ügyintézés, a vásárlás esetén 30 napos elállási lehetőség, a 0 forintos készülékajánlatok vagy a csoportosan elérhető havidíj-kedvezmények.

Újdonságként a feltöltőkártyás ügyfeleknek az egységesen 25 forintos percdíj mellett elérhetővé válik a korlátlan netezés lehetősége, illetve legalább 1500 forintos feltöltés esetén 1 nap korlátlan mobilnet hozzáférést ad a szolgáltató ajándékba.

A Yettel márka és a Yettel Magyarország Zrt. hivatalos indulásával a szolgáltató ügyfeleinek semmilyen teendőjük nincsen, meglévő szerződésükkel az előfizetésüket és a benne foglalt szolgáltatásokat a korábbi feltételekkel használhatják tovább. A társaság telefonos ügyfélszolgálata is változatlanul a 1220-as számon érhető el. A vállalat üzleteinek helyszínei nem változnak, azonban ezeken már a Yettel logót érdemes keresni.

A cég weboldala, annak elérhetősége és a Yettel mobilapplikációja megújul. A weboldal március 1-től Yettel.hu címen érhető el, a korábbi mobil appot pedig a Yettel alkalmazás váltja fel, amelynek frissítésére a régi alkalmazásba belépéskor egy támogató üzenet hívja fel a figyelmet, illetve március 1-től újonnan is letölthető az AppStore-ból, a Google Play áruházból és rövidesen az AppGallery-ből.

A váltással együtt új reklámkampányt is indít a cég, a szpotokkal keddtől lehet találkozni a televízióban.

A névváltás előzménye, hogy a Telenor Magyarországot 2018 júliusában vásárolta meg a norvég távközlési multitól a balesetben elhunyt cseh milliárdos, Petr Kellner befektetői csoportja.A PPF Telecom Group vezető távközlési szolgáltatóként öt közép- és délkelet-európai piacon (Bulgária, Csehország, Magyarország, Szerbia és Szlovákia) tevékenykedik, ahol mobil, vezetékes, adatátviteli és internetes televíziós szolgáltatásokat nyújt. 18,3 millió ügyfelet szolgál ki mobilszolgáltatással, a régióban 12 000 alkalmazottat foglalkoztat és 2020-ban 1,4 milliárd eurós EBITDA-t realizált. A PPF Csoport 2018-ban vásárolta meg a norvég Telenor Csoport közép-kelet-európai mobilszolgáltatást nyújtó leányvállalatait.