Az athéni székhelyű vállalat árbevétele 16 százalékkal 1,11 milliárd euróra nőtt, ehhez 345,9 millió láda italt adott el, 18 százalékkal többet mint egy évvel korábban. A HBC tavaly a profitnövelés érdekében emelte árait Oroszországban, Lengyelországban és Magyarországon - emlékeztetett a Bloomberg - , az idén azonban a vállalat vezérigazgatója szerint kevésbé az árakkal, inkábba a marketingmunka és az értékesítés javításával akarnak erősíteni.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!