A Synergon kibővített Sun Service Manager-i szerződést írt alá

A Synergon Informatika Rt. BÉT-zárás után közzétett bejelentése szerint teljes javítási hatáskört biztosító Sun Service Manager-i szerződést írt alá.
NAPI Online, 2003. március 6. csütörtök, 17:25
Fotó:

A Sun ezzel a korábbiakhoz képest szélesebb jogkört biztosít partnereinek ügyfelei garanciális problémáinak megoldásában. A Sun partnereinek mérnökei szaktudásuk és az ügyfélnél, az installálás során szerzett helyismeretük előnyeit kihasználva
biztosítják a rendszerek magasabb szintű rendelkezésre állását azáltal, hogy jogosultságaik révén a korábbiaknál gyorsabban tudnak szervizszolgáltatást nyújtani. A szerződés következtében a Synergon ügyfelei számára teljes jogúan vállalhatja a Sun alapú megoldások tervezését, kivitelezését és a rendszerek működtetéséhez szükséges rendelkezésre állást, valamint hardveres hibajavítást és cserét.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!

HOZZÁSZÓLÁSOK