Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az Őrmester Zrt. 2010. október 1-jén tartott rendkívüli közgyűlést, hogy a meghozza a szükséges döntéseket, amelyek a tőzsdei megjelenéshez szükségesek.
A Közgyűlés egyhangú döntést hozott a részvénytársaság 256 090 000 forintos alaptőkéjének megemeléséről 3 740 000 forinttal. Az új részvények forgalomba hozatalával végrehajtott tőkeemelést követően a társaság alaptőkéje: 259 830 000 forint. A kibocsátandó részvények száma 3740 darab, amelyek mindegyike dematerializált "A" sorozatú törzsrészvény.
A közgyűlés másik döntése a részvénytársaság tevékenységi körének bővítése volt, amely a szolgáltatásaiban növekvő arányú műszaki jellegű vagyonvédelmi megoldások fejlesztések egyik feltétele.
A részvényesek egyhangúan megszavazták a társaság részvényeinek Budapesti Értéktőzsdére történő bevezetését és döntöttek a megjelenéséhez szükséges működési forma megváltoztatásáról is. Az Őrmester Zrt. a 2010. október 1-jétől nyíltkörűen működő részvénytársaságként fog tevékenykedni a piacon.
Tájékoztatás
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!
Mutatja ezt a 2012 óta gyártott w176-os előd sikere is, amely a nagypapák kedvence és az autószerelők rémálma helyett a fiatalok vágyának tárgyává tette az A osztályt. A korábbi két A-Merci generációnak ugyanis a szendvicspadlós felépítés miatti magas üléseibe könnyű volt beszállni, viszont a helyhiány miatt kisebb szerelési munkákhoz is ki kell húzni belőle a blokkot. A harmadik generációs belépő Mercedest a dizájn már magában eladta, azonban a presztízsen kívül sok mást nem tudott a kompakt konkurensek ellen felmutatni. Átlagos technika viszonylag szűkös helykínálattal, dinamikus formavilággal és kellemes vezethetőséggel. Az aktuális utódot azonban már nemcsak a forma fogja eladni: olyan technikai arzenál rendelhető hozzá, ami pár éve még a luxuslimuzinokban is csodaszámba ment.