Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az FTSE-100 0,5, a DAX 1,3, a CAC-40 1 százalékot esett, a Stoxx Europe 600 indexe 0,8 százalékos veszteségben zárt. A periféria indexei közül a milánói FTSE MIB és a madridi IBEX-35 is 1,6 százalékos mínuszt ért el.
Az olajár vegyesen alakult szerdán. Az európai kereskedés végén a Brent nyersolaj ára 0,10 százalékkal állt magasabban, hordónként 49,28 dolláron, a WTI nyersolajé pedig 0,64 százalékkal alacsonyabban, 46,28 dolláron. A világpiaci olajár egy hét alatt már 13 százalékkal emelkedett az OPEC és a szervezeten kívüli olajtermelők árszabályozó megállapodásának reményében.
Az arany árát a szeptemberi amerikai alapkamat-emelés kilátása nyomta le kissé. A határidős jegyzés legközelebbi kontraktusa 0,45 százalékkal unciánként 1350,75 dollárra csökkent.
Az amerikai vezető indexek közép-európai idő szerint este 9 óra körülre már javítottak a gyenge kezdésen és ekkorra már a Dow és az S&P-500 indexe is az előző napi zárószint fölé került, igaz, előbbinek ez még csak stagnálás közeli szintet, utóbbinak 0,1 százalékos pluszt jelentett. A Nasdaqnak is sikerült ekkorra ledolgoznia a kezdeti veszteségekből, ám még mindig 0,1 százalékos mínuszig jutott csak.
Tájékoztatás
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!
Az Automotive News híre szerint a Fiat lengyelországi üzemében már 2022 közepén elkezdődhet az első olyan autó gyártása, amely a Peugeot CMP padlólemezére épül, a cég szabvány...