Az eredmények csak látszólag gyengébbek a tavalyinál, a tervnek megfelelő 2,3- 2,4 milliárdos adózás előtti eredmény valószínűleg tartható. A társaságnál a kiadások szerkezete változott meg megnőtt az amortizáció és jelentősen emelkedést mutatnak a marketingköltségek is. A cég a tavalyi negyedik negyedév óta fordít nagyobb összeget a márkaépítésre, ezért a negyedik negyedévben a marketing költségek növekedése már nem lesz érzékelhető a cég eredményében. Mindezek következtében akár folytatódhat is a tavalyi osztalékpolitikai a társaságnál. 2000-ben a cég 750 forint osztalékot fizetett.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!