A cég ugyanakkor a növekedést elsősorban nem az értékesített sör volumenének növekedésének köszönheti, hiszen tavaly mindössze fél százalékkal adott el nagyobb mennyiséget. Igaz, ez is nagy szó, hiszen a piac egésze a Brau becslése szerint 1,8 százalékkal zsugorodott. A Brau részesedése a hazai piacon egyébként 27,1 százalékra bővült. Az adózás előtti eredmény is stabil növekedést mutat, ez 2,83 milliárd forintot tett ki, szemben az egy évvel korábbi 2,61 milliárddal.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!