Hamarosan közös megegyezéssel elhagyja a Magyar Telekomot (MT) Liptay Gabriella, a cég marketingkommunikációs ágazatvezetője - értesült a Kreatív Online. A szakember új munkahelyéről a szakportálnak egyelőre nincsen információja és a lehetséges utódlásról is csak találgatnak forrásai. A legvalószínűbb, hogy kisebb szervezeti átalakítást hajt végre a cég, és az új pozícióba egy, az MT-nél dolgozó munkatárs kerül.

Liptay Gabriella távozása mögött minden, a portál által megkérdezett, neve elhallgatását kérő forrás a Telekom marketinges szervezeti struktúrájának folyamatos átszervezését és az ebből adódó nehézségeket látja.

Liptay Gabriella 2004 elején kommunikációs igazgatóhelyettesként került a Westelhez, ahol jelentős szerepet vállalt a T-Mobile átmárkázásban. A 2005-ben Magyar Telekommá alakuló cég 2006-ban szervezetileg is beolvasztotta a T-Mobile-t, majd 2007-ben a T-Online-t, melynek nyomán nem kevés belső egyeztetés után 2008-tól teljesen átalakították a cég szervezeti struktúráját. Az új rendszer nem márkák, hanem szolgáltatási irányok szerint választotta szét a szervezetet: lakossági és üzleti üzletágat hoztak létre.

A lakossági szolgáltatások üzletágat (akkor még T-Mobile, T-Com, T-Online, az utóbbiból később T-Home lett - A Szerk.) Winkler János vezérigazgató-helyettes, a mobil szolgáltatások üzletág volt vezetőjére bízták, az integrált marketingigazgatóság vezetője Langsteiner Marianne lett, a kommunikációs ágazat vezetője pedig Liptay Gabriella. A sok apróbb átszervezés mellett tavaly áprilisban újabb szervezeti átalakítás söpört végig az MT marketinges és kommunikációs részlegein. Az üzletágat irányító Winkler János áprilisban távozott, ezzel egy időben az MT igazgatósága létrehozott egy marketingvezérigazgató-helyettesi pozíciót, amit Király István kapott meg, a vezető előtte a vállalati szolgáltatások üzletágának volt a marketingigazgatója. Király alá tartozott minden, korábban a cég különböző szervezeti egységeiben végzett, a lakossági piacot érintő termékfejlesztés, kommunikáció, piackutatás és márkastratégia irányítására. Winkler János távozása után hagyta el a céget Langsteiner Marianne is.

Liptay Gabriella távozása és az ezt követő szervezeti átalakítás hatással lehet a céget kiszolgáló kommunikációs ügynökségek munkájára is - hívja fel a figyelmet a Kreatív Online.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!