Márciustól indul a tőzsdekampány

A Budapesti Értéktőzsde Rt. március elején indítja azt a szemléletformáló kampányát, melynek elsődleges célja a hazai megtakarítási szokások fejlesztése.
Madarász János, 2003. január 16. csütörtök, 11:09
Fotó:

Az elsősorban a magánszemélyek számára indított reklámhadjárat lebonyolítására a tőzsde nyítl, kétfordulós pályázatot írt ki. A három évre tervezett kampányra az első évben 100 millió forintot áldoznak.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!

HOZZÁSZÓLÁSOK