Az eredmények bejelentése után a vállalat részvényeinek árfolyama 5,4 százalékkal, 130,1 dollárra ugrott, mindenkori csúcsot is érintve.

A kaliforniai székhelyű vállalat bevétele is felülmúlta az elemzői várakozásokat, 59,2 százalékkal, 6,44 milliárd dollárra nőtt. Szakértők 6,02 milliárd dollár bevételt prognosztizáltak a második negyedévre.

A legnagyobb közösségi portál egy év alatt 220 millió új felhasználót szerzett, így számuk 1,71 milliárdra nőtt. A felhasználók több mint 90 százaléka mobileszközről csatlakozik, innen származik a cég 6,2 milliárd dolláros hirdetési bevételének 84 százaléka.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!