Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Kedden is izgalmas napja volt a hazai részvénypiacnak, miután előző éjszaka az amerikai kontinensen hatalmasat zuhantak a tőzsdék, a legtöbben itt is nagy esést vártak. Ennek ellenére a nap elején volt egy szerény, egy-másfél százalék körüli BUX-emelkedés, de azután meredek lejtő kezdődött. Délelőtt 11 óra körül a BUX 5,5 százalékos mínuszból fordult, és a nap hátralevő részét lassú felfelé araszolgatással töltötte, hogy azután 2,5 százalékos veszteséggel fejezze be a napot. A 30 milliárd forint feletti részvényforgalom uborkaszezonban sok lenne, pánikhangulatban azonban nem tűnik kiemelkedőnek.
Az OTP a BUX-hoz hasonló pályát írt le, mélypontja 4300 forinton volt, a nap végén azonban már az előző napi záróárat felülről is gyakran kerülgette. A zárószakaszban azonban ismét körülbelül 70 forintot esett, így 4475 forintos záróára 1,5 százalékos esésnek felel meg. A Mol inkább alulteljesítő volt, délben hét százalék feletti mínuszban is járt 16 270 forinton, végül 16 900-on, 4,4 százalékos veszteséggel távozott. Hasonlóan nagy mélységekben járt a Richter is 32 250 forint körül, a nap végére azonban a pozitív tartományba is eljutott, bár azután szerény, 200 forintos mínusszal, 34 500 forinton végzett.
Kevésbé esett a Magyar Telekom nap közben, de a nap végén sem ment fel annyira, utolsó, 502 forintos ára 2,5 százalékos értékvesztés. Sok kisebb vagy közepes, alacsonyabb likviditású részvényt kellett felfüggeszteni 10-15 százalékos esés miatt.
Tájékoztatás
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!
Azt már rég felismerték az autógyártók, hogy a biztonsági autók a Formula 1-ben szerencsétlenebb futamokon mekkora figyelmet kapnak ? nem csoda, hogy az AMG sem szerette volna...