Százmilliós mínusz a NeoFM-tulajnál

A tavalyi évhez képest közel duplájára emelkedett az econet második negyedéves árbevétele, a cég forgalma a szezonálisan nem túl erős időszakban megközelítette a 940 millió forintot.
Mezősi Tamás, 2010. augusztus 26. csütörtök, 19:58
Fotó:

A bővülés elsősorban annak köszönhető, hogy a konszolidált számokban immár az elmúlt év során megvásárolt NeoFM, az Exit magazin, a Time Out Budapest és a Fidelio Est adatai is szerepelnek.

A bevétel-növekedést azonban nem tudta készpénzre váltani a társaság, az üzemi veszteség akárcsak egy évvel korábban, most is meghaladta a száz millió forintot.

Ezen ráadásul most nem javítottak olyan egyszeri tételek, mint az Externet eladásán keletkezett haszon - sőt, a radiocafé értékesítése még tovább rontotta a számokat. (A cég 150 milliós céltartalékot képzett arra az esetre, ha a rádió nem nyerné el a frekvenciát és így elesne ekkora vételárrészlettől).

Azonban ezen egyszeri tételeket figyelmen kívül hagyva sem javult a kép, a második negyedéves veszteség ugyanis még így is 68 millióról 105 millióra nőtt.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!

HOZZÁSZÓLÁSOK