Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.
A METRO hiánypótló intézményt honosított meg itthon, amikor egy hónappal ezelőtt bemutatta a Budaörsön új tudásközpontját. A cél az volt, hogy a vendéglátásban dolgozók és a kiskereskedők számára új szolgáltatást kínáljanak, a széles és magas minőségű választék mellett ( pl. friss tengeri halak) , új irányvonalat és technológiákat mutassanak be partnereiknek. Az új intézmény tankonyhát, konferenciatermet, kávézót, éttermet és kiskereskedelmi bemutatótermet is magában foglal, tehát a szakmai felkészítés valóban teljes körű lehet.
Az ünnepélyes megnyitón nemcsak Peter Schweighofer, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója és Dávid Gábor vevőmenedzsment-igazgató vett részt, de jelen volt Wittinghoff Tamás, Budaörs polgármestere is. A város vezetője már a budaörsi áruház indulásánál is ott volt 1994-ben, így nem véletlenül emelte ki, hogy Budaörs és a METRO története láthatóan párhuzamosan halad és fejlődik.


A mindössze négy hónap alatt elkészült beruházás nálunk az első, de a nemzetközi lánc hálózatában is mindössze az ötödik ilyen létesítmény - mondta Peter Schweighofer.
A cég a magyar gasztronómia elismert szaktekintélyeivel együtt dolgozta ki a Vevőakadémia kurzusait. Ezek érdekessége, hogy két képzés - a Hungarikumok és a magyar mezőgazdaság egyéb értékei, valamint az Édesvízi halaink és a belőlük készíthető ételek - egyben akkreditált felnőttképzési program lesz. A METRO Vevőakadémia szakoktatói között olyan neves séfek szerepelnek, mint Kalla Kálmán és Alessandro Arena. A vállalat nemcsak kulináris témájú tanfolyamokat indít tizenkét főzőállásos, a legmodernebb eszközökkel felszerelt tankonyhájában, hanem baristaképzés, mixerképzés és borajánló-kurzus is várja a leendő hallgatóikat - tette hozzá a cégvezető. A Vevőakadémián emellett helyet kapott egy kiskereskedelmi bemutatóterem is, amely a kiskereskedő partnerek oktatását hivatott szolgálni.


Az októberi nyitást komoly előkészítő munka előzte meg, hiszen először másfél évvel ezelőtt merült fel az ötlet - mondta Dávid Gábor. A szakember reményei szerint a beruházás a teljes magyar horeca és kiskereskedelmi szektor életében is mérföldkő lesz. Azt is kiemelte, hogy a vállalat hosszú távú befektetésként tekint a Vevőakadémiára. A cél, hogy az ügyfelek versenyképesebbek legyenek, hiszen ha úgy érzik, hogy ezt a lehetőséget a METRO biztosítja nekik, akkor hosszú távon is partnerei lesznek a cégnek.