Lakáshitelekkel promózik az MNB - másfél milliárdért

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) lakás jelzálog hitelek kommunikációs kampányára írt ki egy 1,5 milliárd forintos keretösszegű tendert. Nyertesként a Frank Digital Kommunikációs Tanácsadó és Szolgáltató Kft., valamint a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelemi Kft. került ki.
Németh Géza, 2017. szeptember 12. kedd, 06:21

A nyílt közbeszerzés eredményét az ajánlatkérő MNB tette közzé a Közbeszerzési Értesítőben. A kommunikációs kampány csak az MNB által fogyasztóbarát terméknek minősített lakáscélú jelzáloghitelekre terjed ki. A kampány része a stratégia és az egyéb javaslatok összeállítása, továbbá a kreatív tervezés és gyártás, a médiavásárlás és a PR feladatok ellátása is.

A két nyertes az 1,5 milliárdos keret kimerüléséig, vagy legkésőbb 2019 utolsó napjáig köteles ellátni a feladatát.

A Céinfo.hu adatai szerint a Frank Digital Kft. 2014-es alapítású, a jegyzett tőkéje 23 millió forint, a múlt évet 1,3 milliárd forint árbevétellel zárta.

A New Land Media Kft. egy évvel idősebb cég, a jegyzett tőkéje 3 millió forint, a múlt évet pedig 1,5 milliárd forint árbevétellel zárta.

 

 

 

HOZZÁSZÓLÁSOK