Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A jegybank fogyasztóvédelmi vizsgálatai során a Budapest Banknál a 2015. június 16. és 2016. október 21. közötti, az Oney-nál a 2016. május 1-től 2017. július 28-ig tartó időszak reklámjait tekintette át - írja az MTI.

A vizsgálatok megállapították, hogy a Budapest Bank és az Oney az általa - a Budapest Bank esetében nagyobb kereskedelmi áruház közvetítése útján - értékesített hitelkártya-termékeit úgy népszerűsítette, hogy a reklámozáskor a thm értékét nem kellően figyelemfelkeltően, vagy az Oneynál tapasztalt egyes esetekben egyáltalán nem jelenítette meg - közölte az MNB. (Kasza Tibor reklámjai kiverték a biztosítékot.)

Az MNB további jogsértésként állapította meg, hogy a Budapest Bank kedvezményes kiegészítő hitelkártya szolgáltatást tartalmazó hirdetéseiben nem szerepelt a hitel költségeit bemutató reprezentatív példa, és az akciós és nem akciós hitelfeltételek sem voltak kellően átláthatók. Az Oney esetében lefolytatott vizsgálat a hitelkártya-termékek vonatkozásában panaszkezelési problémákat, illetve a szerződéskötést megelőző szóbeli tájékoztatási hiányosságokat is feltárt.